Nástěnka



Tentokrát jsem to nestihla po týdnu, jak jsem si plánovala, ale je to pořád plusmínus v normě na to, abych si to dál hrdě nazývala pravidelnou rubrikou:) A přejmenovávám ji - místo Objevů to bude Nástěnka. Takže co mě uchvátilo tak, že si to dávám na nástěnku?

Mladej Mike Patton. Úlitba mému "zamlada". A všem s dobrým vkusem - bez ohledu na gender. Není zač.

České a slovenské haiku! Sis, to je něco pro nás! To není náhoda, to je flow!

Zvláštní smutek citronového koláče. Mám hrozně ráda takovýhle názvy. Literatura a jídlo. Yes, please.

Chci zkusit upéct tuhle krásnou růžovou buchtu.

Tahle svatba. Fotky. Video. Šaty. Ach.

Tyhle tarotové karty.

Boty.

Tetování.

"Je spousta situací, které prožiju jen napůl, protože na ně už předem píšu v duchu recenzi." Takhle už to naštěstí nějakou dobu nemám (většinou) a dobře rozumím tomu, co Šťastná blogerka píše.

Apples. Od mé sestry. Love.

A taky se sestrou chystáme něco super - aspoň já jsem z toho nadšená - takže když se to povede, příští týden to dám na nástěnku... Těším se!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O seznamech, časových schránkách a Depeche Mode

Seznam pro 38. rok mého života

Broušení ostří 2020