Moje objevy



 Tohle bude pravidelná rubrika (rubrika je divný slovo, ne? Takže googluju… Podle Wikipedie původně označovalo poznámky v liturgických knihách. Ale zas má spojení s červenou barvou, takže za mě OK, beru slovo „rubrika“ na milost. A naučila jsem se v podstatě něco novýho, rubrika je teď pro mě čerstvá informace, jsem jako Adrian Mole, když se učil denně nové slovo ze slovníku cizích slov).
Takže tohle bude pravidelná rubrika. Začala jsem si ji dělat už na starým blogu, inspirovala mě tenkrát Heidi ze 101 Cookbooks a její Favorites Lists. A svoje tipy píše i moje oblíbenkyně Susannah Conway. Takže jeden z mých dnešních objevů (ta zmrzlina) je z jejího seznámku.


Tyhle stránky o Británii – a sem zajdu na zmrzlinu, až budu příště v Londýně.

The Music Bed.  Na ty videa, co se chci naučit dělat:)

Salát ze syrové červené řepy - výbornej! krásnej! na fotce!

Modrý lak na nehty - ještě nemám, ale chci!

Návod na výrobu dešťové hole - tu si do konce léta vyrobím.

Tahle taška.

Růžové Zweigeltrebe z Krásné Hory. A vlastně všechno, co jsem zatím z Krásné Hory pila. Hlavně jejich Pinot Noir.

A to rosé jsem koupila včera ve Sklizeno Foodie Marketu v Brně na Josefské, kam se musím co nejdřív vrátit. Mají tam super věci (a víno z Krásné Hory:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O seznamech, časových schránkách a Depeche Mode

Seznam pro 38. rok mého života

Broušení ostří 2020